Retur
Ved spørsmål om retur, bruk vår e-post til vår kundeservice:
kundeservice(alfakrøøøll:-)handelsplassen.no
Angrerett
Etter Angrerettloven har kunden 14-dagers returrett. Det betyr at du kan be om retur i 14 dager fra det tidspunktet du mottok varen, jfr. våre salgsbetingelser pkt 8.
For å være kvalifisert for retur må varen være i salgbar stand, dvs. at varen må returneres i original emballasje og produktet kan ikke ha estetiske eller funksjonelle skader. Hvis du ønsker å bruke din angrerett, må du sende en epost til kundeservice før du returnerer varen. Returkostnader dekkes av kjøper.
Skade eller feil
Kontroller bestillingen din ved mottakelse og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan raskest mulig kan finne den beste løsningen for deg. Kjøper får dekket returkostnaden.
Retur av produkt
Ved angrerett, skade eller feil sender kjøper tilbake produktet til oss. Vi sender deg en sendekode som du skriver på pakken eller en adresselapp, for info: posten.no/sendekode
Refusjon
Når vi har mottatt produktet, får du en tilbakemelding på angrerett, skade eller feil. Vi gir deg beskjed om refusjonen blir godkjent eller ikke. Hvis den blir godkjent, får du automatisk tilbakebetaling med den opprinnelige betalingsmåten. Du vil få tilbakebetalt salgssummen minus kostnaden av returfrakten ved bruk av angrerett. Ved skade eller feil får du dekket hele salgssummen. Husk at det kan ta litt tid for banken eller kredittkortselskapet å behandle og overføre refusjonen.